26 sierpnia 2014

Fort Edmonton Park
11:37

Fort Edmonton Park

Dzisiaj zabieram was do Fort Edmonton Park. W końcu. Co to jest? W skrócie jest to sztucznie zbudowane miasteczko pokazujące Historię Edmonton na przestrzeni wieków. Nie brzmi może jakoś super interesująco ale wbrew pozorom miło było zobaczyć historię od trochę innej strony.
No to jedziemy na wycieczkę.

Na początek zabieram was na wycieczkę pociągiem przez pola góry i tak dalej, aż do wesołego miasteczka prosto z przeszłości.

Możecie mi wierzyć (albo i nie) na słowo że ludzie którzy tam byli nie wyglądali jak Ci z XXI w

 

 Idziemy dalej i dochodzimy do starych samochodów, które przyznam szczerze nie zachwyciły mnie jakoś specjalnie, ale ciekawsze zostawmy na potem. 

Dużo chodników, tak je też lubię. Po drodze spotkałam tramwaj który podobno jest stary, na pewno w kanadzie, ale mogłabym prawie przysiądź że jeszcze jakiś czas temu widywałam taki w Krakowie :)




Dalej apteka i kino które totalnie mnie zaskoczyło.

Mogę szczerze powiedzieć że byłam w kinie 7D a przynajmniej tak sądzę. Poszliśmy na 15min film o historii Edmonton. Zapowiadało się nudno, stare napisy, jakieś rysy na ekranie. A później śnieg, grzmoty, trzęsienie i inne rzeczy mniej lub bardziej spotykane w kinie. Anyway byłam pod wielkim wrażeniem.


 



Dalej dochodzimy do miejsca od którego właściwie powinnam zacząć moją historię. Czyli po prostu gród. Można powiedzieć. Wszystko z drewna. Stare beczki, skóry i innej pierdoły. Ciekawie.

 Tak jak widać wyżej trochę dziwaków można było spotkać.

Stara kawiarnia z bilardem, barem i innymi takimi.

Ostatnia przejażdżka pociągiem i wracamy do domu.

Droga do domu. Niby wielka Kanada, niby miasto. A bardziej zielono niż w Polsce.


0 komentarze:

Prześlij komentarz