26 kwietnia 2016

Extension story part 2
11:48

Extension story part 2




Jeszcze dwa dni do zakończenia procesu ale nic wam jeszcze nie powiem bo sama nic nie wiem. Wracam do Polski czy nie wracam to się okaże za 2 dni. Z poprzednimi rodzinami nie wyszło bo wszystkie chciały mnie na 12 miesięcy a ja uparłam się na 9. A tymczasem kolejne matche.

Match #9

- Trójka dzieci: Dziewczynka (15) i chłopcy (13,9)
- Summit, New Jersey

Starsze dzieci więc nie dużo pracy by było, potrzebowali mnie na połowę maja a ja program kończę pierwszego czerwca więc się nie zgraliśmy, ale jakoś nie opłakiwałam.

Match #10

- Dwójka dzieci: Chłopcy (13,10)
_ Allentown, New Jersey

Samotna matka z dwójką dzieci, psami i kotami. Wszystko było pięknie do czasu gdy nie doszłam do ich listu, gdzie okazało się że jeden chłopiec ma lekki autyzm a drugi ADHD. Rozmawiałam z nimi na skype jak z większością rodzin bo chciałam im dać szanse, potem jednak zamiast rozmawiać ze mną chcieli rozmawiać z hostką która wygrzewa tyłek na Hawajach więc jak sami widzicie nie było to możliwe obecnie, po tym jak im to napisałam odp nie dostałam. Pewnie to i dobrze.

Gdy powoli zaczynałam nastawiać się na powrót dostałam dwie rodziny które zainteresowane są 9 miesiącami.

Match #11

- Dwójka dzieci: Dziewzynka (4) i Chłopiec (2)
- Glen Burnie, Maryland

Nawet o nich nie myślałam, dużo pracy, dupna lokalizacja i wg taki wiek dzieci mnie nie przekonał ale po rozmowie z nimi trochę zmieniłam zdanie, dużo podróżują, tak naprawdę dużo, piętro dla Au Pair, auto i inne takie sprawy. Zobaczymy

Match #12

- Bliźniaki 11 letnie, dziewczynka i chłopiec
- New York w NY

Zakochałam się, mało pracy, pełno wolnego, dużo podróżują, potrzebują kogoś independent czyli nie będzie żadnej zabawy w udawanie rodziny, mieszkają na upper east side. Podczas wakacji będę miała kilka tygodni wolnego, rodzice rozwiedzeni. No i oczywiście NY. Zobaczymy.


Trzymajcie kciuki albo i nie przekonam się w czwartek jak się moja przyszłość potoczy haha
Ciao!


5 komentarzy:

  1. Fajnie , że zawitasz też do NY. Jestem ciekaw - I jak ? :) Wracasz czy zostajesz pracować, no ale w czw. ma się okazać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos czuje ze wyladujesz w Nowym Jorku 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. I co dalej? Czemu jeszcze nic nie napisałaś? :p czekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I co dalej? Czemu jeszcze nic nie napisałaś? :p czekam! :)

    OdpowiedzUsuń